30 Δεκεμβρίου 2011

Αφιέρωμα στον Christian Bale-9) All the Little Animals

Βασισμένο στο ομότιτλο μυθιστόρημα του Walker Hamilton.

Ο Bobby είναι ένα 24 χρονο αγόρι με νοητική καθυστέρηση εξαιτίας κάποιου ατυχήματος με αυτοκίνητο,όταν ήταν μικρός.
Εμφανισιακά φαίνεται σαν 18χρονος αλλά συμπεριφέρεται σαν 12 χρονος.Αγαπάει πολύ τα ζώα και μετά το θάνατο της μητέρας του πιέζεται υπερβολικά από τον ΚΑΚΟ πατριό του, να υπογράψει κάποια περιουσιακά στοιχεία.
Ο πατριός του είναι ένα βόδι-κτήνος που θέλει όλη την περιουσία του Bobby, ενώ συγχρόνως δεν τον αντέχει και θέλει να τον κλείσει σε ίδρυμα.
Ο Bobby αναγκάζεται να κρύβει το μικρό του χαμστεράκι προκειμένου να μην το μάθει το άλλο το Βόδι.Δυστυχώς όχι μόνο θα το μάθει, αλλά θα το σκοτώσει κιόλας.
Μη αντέχοντας την πίεση και φορτωμένος συναισθηματικά, ο Bobby θα το σκάσει.Δεν ξέρει που πηγαίνει,αλλά θα φανεί τυχερός και θα συναντήσει τον Mr. Summers (John Hurt).
Έναν μεγάλο άντρα ο οποίος θάβει μικρά ζωάκια που σκοτώνονται στο δρόμο από τα αυτοκίνητα.

Ο Mr. Summers είναι ένας άνθρωπος που έχει περάσει πολλά.Μου φάνηκε περίεργο που ο Bobby δέθηκε με έναν άνθρωπο που δεν είχε και το καλύτερο παρελθόν!Ωστόσο του μαθαίνει πολλά πράγματα.
Ο ίδιος μισεί τους ανθρώπους που οδηγούν.Θεωρεί τα αυτοκίνητα killing machines.Τίποτα παραπάνω,τίποτα λιγότερο.


Bobby
Ο Bobby έχει τεράστια περιουσία,ωστόσο δεν τον ενδιαφέρει.Μόνη του παρέα είναι ένα μικρό χαμστεράκι,που αναγκάζεται να το κρύβει,μην τυχόν το μάθει ο αλλος.Έχει πολύ ελαφριά νοητική καθυστέρηση (λόγο του ατυχήματος).
Δυστυχώς στην ταινία δεν μας λέει περισσότερα για την κατάστασή του.



Ο Bobby είναι υπερευαίσθητος και προτιμάει τη συντροφιά των ζώων,παρά των ανθρώπων, από πολύ μικρός.
Αρκετές φορές στην ταινία,γίνονται αναδρομές στο παρελθόν,σε μια συγκεκριμένη σκηνή που ο Bobby είναι σε ένα ποτάμι με ζώα γύρω του,και απολαμβάνει την ηρεμία.

Η ιστορία είναι πολύ όμορφη με πολλά μηνύματα για τη φύση και τα ζώα,την ελευθερία του ανθρώπου καθώς επίσης και το χρήμα με τις επιπτώσεις του.
Παρόλα αυτά θα πρότεινα τη συγκεκριμένη ταινία μόνο σε κάποιον που του αρέσει πααααρα πολύ ο Bale σαν ηθοποιός ή σε κάποιον που έχει την περιέργεια να δει πως θα ενσαρκώσει αυτόν τον δύσκολο, κατά τη γνώμη μου ,ρόλο.

Ο Bale βρίσκεται στην αρχή της καριέρας του.Έχει πάρει το ρόλο του πολύ σοβαρά και με σεβασμό.Παίζει εκπληκτικά...Η ομιλία του, οι κινήσεις του,οι αντιδράσεις του,το κλάμα μέχρι και το περπάτημά του είναι προσεγμένο έτσι ώστε να ταιριάζει σε ένα τέτοιο παιδί.
H σκηνή που τον δείχνει να ξεσπάει σε κλάματα μπροστά στον Mr. Summers , είναι εκπληκτική!!!!!

''Μπορούσα να ακούσω την θάλασσα.Με έκανε να σκέφτομαι πόσο μεγάλη είναι και πόσο μικρός είμαι κοντά της.
Είμαι ασήμαντος,εφόσον είμαι τόσο μικρός.
Μετά όμως σκέφτηκα τα πουλιά,όλα τα μικρά ζωάκια και τα ζωύφια...ακόμα και τους πιο μικρούς οργανισμούς που δεν γνωρίζω πως ονομάζονται,τα δέντρα, τα φυτά,το γρασίδι......
Όλα αυτά είναι ζωντανά....
Ο Mr. Summers  έλεγε πως όλα αυτά έχουν σημασία.
Αν δεν είχαν σημασία...τότε γιατί να υπάρχουν?
Γιατί να είναι τόσο όμορφα?
Έτσι σκέφτηκα πως αφού όλα αυτά έχουν σημασία,τότε και εγώ μπορεί να έχω σημασία.
Για λίγο ένιωσα κάπως καλύτερα.''























2 σχόλια:

  1. Λοιπόν είδα ξανά τις ταινίες μία προς μία και μπορώ να πω ότι αυτές που μου έμειναν περισσότερο είναι : American Psycho , The Fighter και αυτή εδώ ;) (ίσως και η Machinist)
    Δεν έχω δει και πολλές ταινίες του Christian Bale (είχα δει το Little Women κάποτε αλλά δε θυμάμαι και πολλά πράγματα) , αλλά από όσο έχω δει είναι πολύ καλός ηθοποιός!
    Θα σου ξαναπώ ότι μου άρεσε πολύ το αφιέρωμα και γενικά μου αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις :)
    και ναι όντως είχα εξαφανιστεί για λίγο καιρό :-/
    Καλή Πρωτοχρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΑΧ !Σευχαριστω πολύ!!!!!! :D :D
    American Psycho,The Fighter ,Machinist όντως είναι από τα top του Bale!!!
    Σου εύχομαι ότι καλύτερο για τη νέα χρονιά!!!!
    Να περνάς πάντα υπέροχα!!!!!!!
    :D :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή